martes, 13 de enero de 2015

Ja tenim guanyadors del I Concurs de Nadales de l'AMPA!!!

Els dibuixos guanyadors han estat:

Educació Infantil

Sofia Valverde (P5)

Julia Cortés (P3)

i Martina Rodriguez (P4)

Cicle Inicial

Aleix Santos (1er)


Cicle Mitjà

Lina Bouazza (3er)

Les nostres felicitacions per tots els guanyadors, que van rebre un Diploma que els acredita com a guanyadors del concurs


I els nostres ànims per tots aquells que s'han presentat i aquest any no han pogut guanyar. Els hi esperem l'any que vé

En tot cas, a cadascun dels nens que es van presentar se li va lliurar una bossa de xuxes com agraïment per la seva participació

Moltíssimes gràcies per tot, i ens veiem en propers concursos

AMPA Santa Rosa de Lima FEDAC Canet











No hay comentarios:

Publicar un comentario